duminică, 15 noiembrie 2015

Punct. ...si de la capat!

Intotdeauna ne dorim mai mult, asa sunt facuti oamenii. Astazi ne dorim o masina noua, maine o casa mai luxoasa, poimaine o functie mai inalta...si lista poate continua. Ne dorim sa evoluam ca persoane, asa sunt facuti oamenii.
Uitam cu usurinta de unde am plecat, ne calcam in picioare valorile si principiile cu care ne-am nascut si calcam pe cadavre pentru a obtine ceea ce ne dorim, asa sunt facuti oamenii... dar in acelasi timp, uitam sa fim oameni.

Astazi nu imi doresc nimic altceva decat sa fie bine. Atat! Imi doresc sa fie liniste si pace. Imi doresc ca oamenii sa se schimbe, imi doresc ca eu sa ma schimb, in bine.



Intr-o lume in care toti alearga bezmetici dupa faima, bani si putere, intr-o lume in care nu esti apreciat pentru ceea ce faci, ci dupa cercurile in care esti vazut, intr-o lume ipocrita in care fiecare vrea sa para altceva decat ceea ce este de fapt, nu-mi doresc decat sa pot sa o iau de la capat si sa merg inainte, cu capul sus, sperand ca ceva, undeva, se va schimba...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu